Haziran 14, 2009

YOSUNBUKA'nın Mim'i

Blogundaki her yazıyı ,her tarifi büyük bir zevkle izlediğim Yosunbuka beni mimlemiş. Mim soruları da çok hoş, yazmak çok zevkli olacak. Ben de hemen yazayım bir mim dedim:)

Şu an kullandığım parfüm?
Tommy Hilfiger- Taze çiçek kokusu , tatlı bir gül kokusuyla karışık, herkese yakışacak kadar uyumlu br koku.

Kullandığım krem
Neutrogina- Özellikle vücut losyonunu deneyin, tek geçerim bebek gibi hissediyorsunuz kullanınca.

Şu an okuduğum kitap
Agatha Christy's Biography(Agatha Christy Biyografisi)

En son aldığım 3 ürün: Çilek:) T-shirt. Çikolata

En çok sevdiğim 3 dizi:
Sienfeld(çok eski bir dizi ama vazgeçemiyorum napim), Without a trace(Bu da eski), karşılaştığım Cnbc-e ve TNT dizilerini zaman zaman takip ediyorum.

Beni okuyanlar kendilerini mimlenmiş saysınlar, Sevgiler:)
Resimler: www.deviantart.com

8 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım Tommy Hilfiger Kesinlikle benimde favorim:))

Unknown dedi ki...

Canım harika cevaplar benim mimde bekliyor öpüyorum...

Sevde dedi ki...

Zevkle okudum canım arkadaşım..
Krem tavsiyenide unutmayacağım...
Öpüyorum...

renklipastalar dedi ki...

Yaz aylarına girdik artık, havaların da ısınmasıyla kendini iyiden iyiye hissettiren bu ilk yaz günlerinde tüm güzellikler senin olsun. Ne yazacağımı bilemedim böyle güzel temennilerde bulanayım dedim canım. Sevgilerle

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

saol canım bu da yeter:))

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel bir mimmiş.
Sevgiler.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Mim çok güzel ben Tommy Hilfigeri merak ettim şimdi. Gül kokusunu çok seviyorum parfümde. Sevgiler...

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com